יומן חוף ברייטון

יומן חוף ברייטון

הצגה מרתקת בהפקת תיאטרון בית ליסין, על נער מתבגר יהודי בברוקלין של שנות ה-30. הנער היהודי בן ה-15, יוג'ין, אשר חולם להגשים חלומות רבים על מנת למצוא את מקומו בעולם הגדול שמתגלה מסביבו. הוא משתוקק להיות סופר מפורסם או שחקן בייסבול מצליח, אך זה לא כל כך פשוט כשאתה חי במציאות קשה בתקופת העוני באמריקה. בתוך קשיי החיים והפרנסה, הוא מתאהב לראשונה בחייו ומוביל את הצופים למסע התבגרות רגשי ואישי בחיק משפחתו היהודית המורחבת שגרה בדירה צפופה בברוקלין.

הי שנות ה-30, מתגוררת משפחה יהודית בדירה צפופה שבברוקלין, כאשר מסתתרת עלילה עמוקה ומרתקת של נער בשם יוג'ין, בן ה-15, שואף להגשים חלומות גדולים וחדשים כמו האהבה הראשונה והחלום להצליח בתור שחקן בייסבול ולצד זה להיות סופר מפורסם.

אך עם השאיפות הרחוקות באה לצד זה גם בעיות גדולות במציאות קשה של עוני וחוסר. בסביבתו אפשר להכיר את הדמויות המקיפות אותו לעומק בהם נמצאים המשפחה המורחבת, השכנים והחברים שלו. וכמובן ההורים התומכים שדואגים ללמד אותו את כוחה של אהבה, הרצון והתקווה, להאמין שהרצונות והחלומות עוד יתגשמו.

אז לסיכום, יומן חוף ברייטון הוא מחזה לכל המשפחה, אמיץ ועמוק שמצליח להעביר בצורה יוצאת דופן את תהליכי ההתבגרות של נער צעיר עם חלומות גדולים בתקופת העוני והשפל של אמריקה בשנות ה-30. מאת ניל סיימון, אחד מגדולי המחזאים של המאה ה-20.

קרדיטים, תודות ואנשי צוות

מפיק: תיאטרון בית ליסין
מאת: ניל סיימון
תרגום: עדנה מזי"א
בימוי: רועי שגב
תפאורה: נטע הקר
תלבושות: אביה בש
מוזיקה מקורית: איתמר גרוס
תאורה: זיו וולושין
ע. במאי: נועם פלג
משתתפים: יונה אליאן-קשת, מיה דגן, יורם טולדנו, אבירם אביטן, טל גרושקה, דין הפנר, נאיה פדרמן

זמן ההצגה: שעה ו-40 דקות

במידה ואתם מחפשים הצגות ומופעי תיאטרון נוספים של תיאטרון בית ליסין באתר שלנו, טיקטאק, תמצאו את התכנים הכי מרתקים והכי מגוונים לכל טעם ולכל גיל. כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של הופעות, הצגות ואירועים מיוחדים המתקיימים ברחבי הארץ.

טיקטאק (ticktak.co.il) אינו משרד כרטיסים. האתר מספק אך ורק קישורים לאתרים חיצוניים העוסקים בממכר כרטיסים להצגות, פסטיבלים והופעות באשר הם, אין לנו כלל אחריות בכל נושא בעניין.

שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בטלגרם