אפס ביחסי אנוש בית ליסין

אפס ביחסי אנוש בית ליסין

אפס ביחסי אנוש היא הצגה ישראלית מצליחה המוצגת בתיאטרון בית ליסין. ההצגה, שנכתבה ובוימה על ידי טליה לביא, עוסקת בחייהן של שלוש חיילות המשרתות במשרד שלישות בבסיס צבאי נידח בנגב. כרטיסים, ביקורות, הנחות וכל מה שצריך לדעת על ההצגה בהמשך המאמר.

טעימה קטנה מההצגה של תיאטרון בית ליסין "אפס ביחסי אנוש"

עלילת ההצגה

החיילות, דפנה, רונית ושירן, הן נשים צעירות ועצמאיות, כל אחת עם סיפור חיים משלה. הן מוצאות עצמן לכודות בבסיס משעמם וחסר כל עניין, מוקפות בגברים בוטים ומטרידים. הן נאבקות למצוא משמעות וקהילה, תוך שהן מתמודדות עם קשיי היום-יום של החיים הצבאיים.

ההצגה מצחיקה ומרגשת, המציגה את המציאות הישראלית בצורה כנה וחסרת רחמים. ההצגה מעלה שאלות חשובות על מגדר, שירות צבאי, חברה וזהות, והיא עושה זאת בצורה הומוריסטית ונוגעת ללב.

ביקורת

ההצגה זכתה לביקורות משבחות רבות. המבקרים שיבחו את הכתיבה החכמה, את הבימוי המיומן ואת משחק השחקניות המצוין. רבים מהם ציינו שההצגה מצליחה לגעת בנושאים קשים בצורה הומוריסטית ומרגשת, ושהיא מעוררת מחשבה רבה.

 

הנחה

תיאטרון בית ליסין מציע מגוון הנחות על ההצגה אפס ביחסי אנוש. ניתן למצוא מידע נוסף על הנחות באתר האינטרנט של קופת בראבו בעזרת הקישור המופיע למעלה.

לסיכום

ההצגה מומלצת לכל מי שמחפש הופעה מצחיקה, מרגשת ומעוררת מחשבה. ההצגה מעלה שאלות חשובות תוך כדי שהיא משלבת קלילות והומור משובח. מומלץ ללכת עם כל המשפחה בחווית תיאטרון שלא תשכחו לעוד הרבה מאוד זמן.

קרדיטים, תודות ואנשי צוות

מפיק: תיאטרון בית ליסין

בימוי: עידו רוזנברג
מילות השירים: עילי בוטנר ואורן יעקובי
לחנים: עילי בוטנר
מנהל מוזיקלי ועיבודים: אמיר לקנר
תפאורה: שני טור
תלבושות: אורנה סמורגונסקי
תאורה: קרן גרנק
כוריאוגרפיה: עוז מורג
הדרכה קולית: ריקי בוגטין
עיצוב סאונד: ניראל שרון

משתתפים: מגי אזרזר, משי קלינשטיין, דיאנה גולבי, מעיין תורג'מן, רון שחר, אסף הרץ, לורין מוסרי, קרן מור-מישורי, מאי קשת, דור ברנס, אבירם אביטן, לירן מזרחי, נופר אליהו, אשלי זימברג, ענבר יוחננוף
מחליפים: אלונה סער, יונית טובי, שחף קהלני, ספיר באומוול

קרדיט לתמונה: רדי רובינשטיין

משך: שעה ו-40 דקות

לא תותר כניסת מאחרים

מחפשים חוויה בלתי נשכחת? רוצים לצחוק, לבכות, להתרגש ולהנות מהופעות מרהיבות? טיקטאק הוא המקום בשבילכם!

טיקטאק הוא אתר כרטיסים להצגות מוביל המציע מגוון עצום של הצגות, סטנדאפ, הופעות מוזיקה, קונצרטים, עגלות קפה ואירועים לכל גיל ולכל ז'אנר.

טיקטאק (ticktak.co.il) אינו משרד כרטיסים. האתר מספק אך ורק קישורים לאתרים חיצוניים העוסקים בממכר כרטיסים להצגות, פסטיבלים והופעות באשר הם, אין לנו כלל אחריות בכל נושא בעניין.

שיתוף בוואטסאפ