קפה על הקצה

קפה על הקצה - עגלת קפה

באזור עוצרת נשימה ביער השומרים, בקריית טבעון שבצפון, פתוחה עגלת קפה קטנה ויפהפיה בשמה העסקי – קפה על הקצה. בין צמרות העצים וציוץ הציפורים, ניתן להנות מחוויה מהטבע המשלבת קפה משובח, מאפים טריים, נוף פנורמי ואווירה אחרת.

קצת על קפה על הקצה

קפה על הקצה הוקמה על ידי עזרא מזרחי, תושב קריית טבעון, מתוך אהבה גדולה לקפה ורצון ליצור מקום מיוחד שבו אנשים יוכלו להתחבר לטבע ולהנות מרגעים של שקט והנאה. עזרא, שמגדיר את עצמו כ"אחד שאוהב ללכת על הקצה", בחר שם מדויק לעסק שלו, המבטא את מיקומו הייחודי ואת הגישה הייחודית שלו לחיים.

תפריט הפינוקים של העגלה

בתפריט של קפה על הקצה תמצאו מגוון רחב של משקאות קפה איכותיים, המוכנים מאספרסו טרי ומקצועיות רבה. לצד הקפה, תוכלו להנות ממגוון מאפים טריים הנאפים במקום מדי יום, ביניהם קרואסונים, עוגיות, מאפינס ואפילו ג'חנון בשבתות. גם טבעונים לא יישארו מאחור. בתפריט תמצאו מגוון מנות טבעוניות טעימות ומזינות, ביניהן אמפנדס, לחם עם מטבלים, שייקים בריאים, מיץ טבעי סחוט במקום, מלבי מרענן וקרטיבים קפואים. בנוסף, קפה על הקצה מציעה מגוון מאפים ללא גלוטן, ביניהם מאפינס שוקולד עשירים, מלבי קרמי וקרטיבים טעימים.

מקום מפגש לכל המשפחה

עגלת קפה כזאת היא מקום נהדר להנות ממנו עם כל המשפחה. ליד העגלה ישנם גן שעשועים צמוד וערסלים, כך שהילדים יכולים לשחק ולהשתעשע בזמן שההורים מתפנקים מקפה ומנוף. אז בוא לשתות קפה איכותי באווירה רגוע ושקטה עם כל המשפחה.

בנוסף לפעילות השוטפת, קפה על הקצה מארחת גם אירועים מיוחדים לאורך השנה, ביניהם הופעות מוזיקה, ערבי סיפורים ופעילויות לילדים.

שעות פתיחה:

  • ימים ראשון-רביעי: סגור
  • יום חמישי: 9:00-17:00
  • יום שישי: 9:00-17:00
  • יום שבת: 9:00-17:00

 

כתובת: יער השומרים, קריית טבעון

ניתן להזמין מראש קפה ומאפים בטלפון: 050-6559561

במקום ניתן למצוא חניה בשפע

חובבי קפה, זה בשבילכם! נמאס לכם לחפש אחר בית קפה איכותי באזור שלכם בכל פעם שאתם יוצאים מהבית? הגיע הזמן להכיר עגלות קפה במרכז, בדרום ובצפון!

אצלינו בטיקטאק ניתן למצוא עגלות קפה איכותיות המגישות במגוון רחב של משקאות קפה, החל מאספרסו קלאסי ועד ללטי מאקיאטו מפנק. לצד הקפה, תמצאו גם מגוון מאפים טריים, כריכים, סלטים בסגנונות אחרות שממוקמות בכל רחבי הארץ.

טיקטאק (ticktak.co.il) אינו משרד כרטיסים. האתר מספק אך ורק קישורים לאתרים חיצוניים העוסקים בממכר כרטיסים להצגות, פסטיבלים והופעות באשר הם, אין לנו כלל אחריות בכל נושא בעניין.

שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בטלגרם