קפה דאז – בנימינה

קפה דאז עגלת קפה

במרכז הכרמל 55, בלב היישוב הפסטורלי בנימינה, נמצאת לה עגלת קפה קטנה וקסומה בשם קפה דאז. עגלה זו, רחוקה מלהיות סתם דוכן קפה ממוצע, הפכה בשנים האחרונות להיות מקום פעיל עבור חובבי קפה ואנשים המחפשים פינה נעימה ורגועה להנות בה מארוחה קלה או קפה משובח.

קצת על קפה דאז

מאחורי הדלפק של קפה דאז עומדת דאז, בעלת העסק ומי שנותנת את הטון הייחודי למקום. דאז, שף מנוסה ואוהבת קפה מושבעת, משלבת בתפריט שלה את אהבתה לחומרי גלם איכותיים, טריים ומקומיים, יחד עם יצירתיות קולינרית וטכניקות בישול מתקדמות.

התוצאה? תפריט קטן אך מגוון, המציע מגוון כריכים, סלטים, מאפים וקינוחים מיוחדים, לצד מבחר רחב של משקאות קפה קלאסיים ומיוחדים. בין המנות המומלצות ניתן למצוא כריך קרואסון סלמון מעושן עם גבינת שמנת, עירית וקפרים, סלט קינואה עם בטטה צלויה, חומוס, פטה ורימונים, וקינוח טארט פירות יער עם קרם פטיסייר.

למה דווקא לבחור בקפה דאז?

מה שמייחד את קפה דאז באמת הוא האווירה המיוחדת השוררת במקום. דאז ידועה ביחסה החם והאדיב לכל לקוח, והיא יוצרת במקום תחושה ביתית ונעימה. רבים מהמבקרים במקום מגיעים שוב ושוב, לא רק בשביל האוכל המשובח, אלא גם בשביל האווירה המיוחדת והשירות האדיב.

בין אם אתם מחפשים מקום להתחיל בו את היום עם קפה משובח וכריך טרי, פינה נעימה לארוחת צהריים קלה או מקום מפגש חברתי עם קינוח מתוק, קפה דאז הוא המקום המושלם עבורכם. עם התפריט המגוון, האווירה הנעימה והשירות האדיב, אין ספק שתצאו מהמקום מרוצים ומלאי אנרגיות חיוביות.

שעות פתיחה: ימים א'-ה' 7:00-19:00, יום ו' 7:00-15:00, שבת סגור

כתובת: הכרמל 55, בנימינה

טלפון: 055-560-4918

מומלץ להזמין מראש, במיוחד בשעות השיא

טיקטאק (ticktak.co.il) אינו משרד כרטיסים. האתר מספק אך ורק קישורים לאתרים חיצוניים העוסקים בממכר כרטיסים להצגות, פסטיבלים והופעות באשר הם, אין לנו כלל אחריות בכל נושא בעניין.

שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בטלגרם