קפה ברטל – יהוד

קפה ברטל

בפינת רחוב האלמוג 2 ביהוד, שוכנת לה עגלת קפה קטנה וקסומה בשם קפה ברטל. עגלה זו, שהוקמה באהבה על ידי ברק ומיטל, הפכה במהירות למוקד משיכה עבור חובבי קפה ותושבי האזור המקומיים, וכמובן גם כאלה שמגיעים ממקומות רחוקים יותר.

קפה משובח ואווירה ביתית

בקפה ברטל מקפידים על איכות הקפה הגבוהה ביותר. הם משתמשים בתערובת קפה מיוחדת של Caffe Mauro, המבטיחה חווית קפה עשירה ומאוזנת. לצד הקפה, ניתן למצוא מגוון רחב של משקאות חמים וקרים, ביניהם: שוקו חם, תה, סיידר, שייקים ואייס קפה.

אך מה שמייחד את קפה ברטל באמת היא האווירה הביתית והחמימה. ברק ומיטל, בעלי העגלה, מקבלים את לקוחותיהם בחיוך רחב ובשירות אדיב. הם תמיד שמחים לשוחח עם לקוחותיהם, להמליץ להם על מנות שונות ולעזור להם לבחור את הקפה המושלם עבורם.

תפריט מגוון לכל טעם

בנוסף לקפה משובח, מציע קפה ברטל גם תפריט מזון מגוון. ניתן למצוא שם מאפים טריים, כריכים, סלטים, קישים ואפילו קינוחים מפתים. כל המנות מיוצרות מחומרי גלם איכותיים טריים, תוך הקפדה על טעמים עשירים ומרקמים מיוחדים.

מקום מושלם למפגש חברתי או לעבודה

קפה ברטל הוא מקום מושלם למפגש חברתי קליל או לעבודה מרוכזת. במקום ישנם מספר שולחנות מוצלים, המאפשרים להנות מהשמש הישראלית או מהבריזה הנעימה. בנוסף, קיימת במקום רשת Wi-Fi חינמית, המאפשרת גלישה נוחה באינטרנט.

בנוסף, קפה ברטל הוא לא סתם עוד עגלת קפה. מדובר במקום מיוחד, שמאפשר להנות מקפה משובח, אוכל טעים ואווירה ביתית חמימה. אם אתם מחפשים מקום להירגע בו, לפגוש חברים או לעבוד בנעימות, קפה ברטל הוא המקום המושלם עבורכם.

מחירים נוחים ושירות מעולה

המחירים בקפה ברטל נוחים לכל כיס, והשירות תמיד אדיב ומקצועי. צוות העובדים של קפה ברטל שמח לעזור ולשרת את לקוחותיו בכל דרך אפשרית.

כתובת: האלמוג 2, יהוד

שעות פתיחה: ימים א'-ה' 7:00-18:00, יום ו' 7:00-14:00, שבת סגור

טלפון: 054-308-8591

טיקטאק (ticktak.co.il) אינו משרד כרטיסים. האתר מספק אך ורק קישורים לאתרים חיצוניים העוסקים בממכר כרטיסים להצגות, פסטיבלים והופעות באשר הם, אין לנו כלל אחריות בכל נושא בעניין.

שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בטלגרם