מה קרה לעולם הצגה

מה קרה לעולם הצגה

דרמה קומית מרתקת בהפקת תיאטרון הקאמרי ומאת גור קורן. לאחר שרזיה מגלה שבנה הולך להיפרד מאשתו מבלי לקבל ממנה נכד, היא מחליטה לא להתייאש על ויוצאת למסע בעיר הגדולה עם בעלה יצחקל'ה, כדי להציל את חיי הנישואים של בנה, ולקבל מהם נכד ראשון שהיא כל כך רוצה. עוד הצגה קלאסית של תיאטרון הקאמרי והפעם, הצגה למבוגרים בלבד, מלאה בהומור ובחוויה רגשית עוצרת נשימה.

בואו להכיר את רזיה, מושבניקית בת ה-70, שנכנסת למסע מופלא להצלת חיי הנישואים של בנה, כאשר בנה נעזב על ידי אשתו בעקבות ריב קשה, היא מחליטה לקחת את בעלה, יצחקל'ה לחקור את בעיית בנה ומה גורם לכל הסכסוך הזה.

מדובר בזוג קשישים עם סבא נספח ואדיש וסבתא רזיה שמתעקשת לשמור על קשר עם המשפחה ולהבין את הדרכים החדשות של הדור הצעיר בעיר הגדולה, המייצגות ערכים ותפיסות מחודשות על חיי הזוגיות והמשפחה. בעקבות זה, היא מתמודדת עם האתגרים גדולים של חיי הנישואים המודרני, ודואגת לעשות הכל כדי להשיב בחזרה את חיי הנישואים הכושלים של הזוג, כדי לקבל מהם את הנכד הראשון שלה שהיא כל כך חולמת עליו.

בעזרת קומדיה חמה ומרעננת, גור קורן שכתב את ההצגה מצליח להעלות את הדילמות האנושיות העמוקות שבלב כל אחד ואחת מאיתנו. בשאלה שרבים מאיתנו שואלים: "מה קרה לעולם?"

אז בואו להנות מהצגה מצחיקה ומרגשת בהרבה תהיות על מערכות היחסים של הדור הנוכחי…

מופע למבוגרים ולאהובי תיאטרון קלאסי.

קרדיטים, תודות ואנשי צוות

מפיקים: תיאטרון הקאמרי, היכל התרבות ראשון לציון
מחזה: גור קורן
בימוי: תמר קינן
תפאורה: ערן עצמון
תלבושות: אורנה סמורגונסקי
משתתפים: אודיה קורן, מוטי כץ, ישי גולן, אנדריאה שוורץ, כינרת לימוני
זמן ההצגה: שעה וחצי

טיקטאק (ticktak.co.il) אינו משרד כרטיסים. האתר מספק אך ורק קישורים לאתרים חיצוניים העוסקים בממכר כרטיסים להצגות, פסטיבלים והופעות באשר הם, אין לנו כלל אחריות בכל נושא בעניין.

שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בטלגרם