חנן הגנן הצגה

חנן הגנן הצגה

מדובר על עוד הצגת ילדים מצליחה המבוססת על הספר המקורי, רק שהפעם תקבלו גרסה צבעונית יותר, חכמה יותר ומצחיקה יותר. מאת הסופרת המצליחה רינת הופר שכתבה גם את הסיפורים ("איילת מטיילת", "ענן על מקל", "שבלול בצנצנת" ועוד… בהפקת מעיין צלנר הפקות בע"מ שמציגה לנו הצגת ילדים אהובה מאוד בקרב הצעירים.

טריילר להצגה "חנן הגנן"

בין אם קראתם לבין אם לא קראתם את הספר רב המכר, אהוב הילדים חנן הגנן, את הגרסה הזאת על בימת התיאטרון עוד לא ראיתם בהבטחה!

הסיפור על חנן הגנן שיוצא להרפתקה כדי למצוא את המטמון ובדרך נתקל באתגרים רבים, מגיע אלינו בעיבוד מצליח שסוחף את הקהל יחד איתו לרגעים של הומור, שעשוע, קסם וחינוך.

ההצגה איכותית מאוד ומלאה בתקציב, עם צוות מקצועי במיוחד, בשילוב משתתפים רבים, מעבירה הודעה חינוכית עמוקה לילדכם על חשיבות הגידול וההתמודדות עם קשיים, תוך כדי שהיא מבטיחה חוויה מרגשת ומלמדת לכל המשפחה ובעיקר לילדים.

קרדיטים, תודות ואנשי צוות

מפיק: מעיין צלנר הפקות בע"מ
כתבה וציירה: רינת הופר
במאי: רני מגר
מפיקה בפועל: בשמת שלומי רובין
בוקינג ושיווק פרויקט: נעם צלנר

זמן ההצגה: שעה וחצי, כולל הפסקה

מומלץ לגילאים 2 – 6

הצטרפו אל טיקטאק ותחוו מאגר שלם של מופעים מרהיבים ומשובחים בעולם ההצגות והאירועים הגדולים של השנה! בפורטל התרבותי שלנו תמצאו מגוון רחב של הצגות ואירועים, מתאימים לכל הגילאים ולכל הטעמים. ניתן לחפש בין האירועים תכנים חדשים ופופולריים או שתבחרו באהובים ישנים וקלאסיים, וכמובן אנחנו בטוחים שמהר מאוד תמצאו את המופע הבא עבורכם..

רוב האירועים מתקיים במהלך כל ימות השבוע, כולל סופי שבוע ושבת, כך שאין צורך לחכות לסופ"ש כדי להנות מהעולם הפנטסטי של התרבות התיאטרלית וההופעות.

טיקטאק (ticktak.co.il) אינו משרד כרטיסים. האתר מספק אך ורק קישורים לאתרים חיצוניים העוסקים בממכר כרטיסים להצגות, פסטיבלים והופעות באשר הם, אין לנו כלל אחריות בכל נושא בעניין.

שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בטלגרם