הפרח בגני המחזמר

הפרח בגני המחזמר

בואו להכיר במחזמר מוזיקלי את סיפור חייו של זוהר ארגוב מתחילתו ועד סופו הקצר… כל הלהיטים המרגשים במחזמר אחד: סוד המזלות, הפרח בגני, נכון להיום, אלינור ועוד מספר שירים של המלך. מי שמגלם את זוהר ארגוב הוא בר צברי שמראה לנו ביצועי שירה מרשימים על הבמה. המחזמר בסבב הופעות לכל הארץ בהפקתו של התיאטרון העברי ותיאטרון הצפון.

טעימה קטנה מהמחזמר "הפרח בגני"

כולנו שומעים בהרבה תרבויות שונות על אנשים מצליחים עם סיפורי הצלחה שעלו לגבהים עצומים, אך גם נפלו לתהומות עמוקות. זהו גם סיפורו המוכר של המלך זוהר ארגוב, סיפורו של נער עם חלומות ושאיפות ולצד זה גם חיים לא פשוטים וקריירה שלא התממשה לגמרי.

מלחמתו הפנימית של זוהר ארגוב מתחילה בסבלו מעוני והקושי שלו כילד להתמודד עם אב אלכוהוליסט ואם אוהבת וחסרת אונים. אך עם כל הקשיים בא גם רצון גדול להצליח בעולם המוזיקה שהוא כל כך אהב.

בקולו התימני זוהר מחליט לעשות צעד משמעותי ומתחיל להוציא שירים שכיום הם מתגלים כלהיטים הגדולים שלו. אבל מה קורה שלצד המוזיקה התמכרותו של המלך בסמים מתחילה להשפיע עליו קשה? ועם זאת גם תופעה של התפרצויות אלימות שלא מקלה עליו! זוהר ארגוב מגלה בדרכו רצון להצליח ולהתגבר על כל המכשולים הפנימיים והחיצוניים.

המחזמר "הפרח בגני" מצליח לתת לנו תמונה לחברה הישראלית בשנות ה-70 והתהליך שעבר בה כזמר בתחילת דרכו. מחזמר עם מסרים חינוכיים והעברת רגשות בצורה חותכת ומרתקת.

קרדיטים, תודות ואנשי צוות

משתתפים: בר צברי, קובי מאור, שלומי יפרח, ליבי פנקר, ג'ולייטה, דנה לפידות, ועוד הרבה שחקנים ורקדנים…
מפיק: התיאטרון העברי, תיאטרון הצפון
 
משך: שעתיים, כולל הפסקה

טיקטאק (ticktak.co.il) אינו משרד כרטיסים. האתר מספק אך ורק קישורים לאתרים חיצוניים העוסקים בממכר כרטיסים להצגות, פסטיבלים והופעות באשר הם, אין לנו כלל אחריות בכל נושא בעניין.

שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בטלגרם