יובל המבולבל המסע אל הכוכב

יובל המבולבל המסע אל הכוכב

יובל המבולבל פותח בסבב הופעות חדש שיתקיים בכל חלקי הארץ עם ההצגה הפופולרית והקסומה המסע אל הכוכב. הצגת ילדים חדשה שמבוססת על הקלטת והספר שללא ספק הפכה לקלאסיקה בעולם הילדים. בהצגה יתנגנו בלייב מיטב השירים של כוכב הילדים יובל שם טוב ושלל מסרים נפלאים לילדים.

עלילת ההצגה

ההצגה מספרת את סיפורו של יובל, ילד שובב וחכם שזוכה להרפתקה מדהימה בחלל. יחד עם חבריו הטובים, מוקי, ג'יני וג'ון, יובל יוצא למסע אל כוכב רחוק כדי להציל את היקום מפני אסון נורא. בדרכם, הם יפגשו דמויות מיוחדות, יתמודדו עם אתגרים מרתקים וילמדו את ערכה של חברות אמיצה.

שירים אהובים וריקודים משמחים

ההצגה משלבת בתוכה את מיטב השירים של יובל המבולבל, ביניהם "המסע אל הכוכב", "טדי דב", "שרקיה" ועוד. השירים האהובים יבוצעו בליווי תזמורת מקצועית ורקדנים מוכשרים, ויסחפו את הקהל לאווירה קסומה ומלאת שמחה. במהלך ההצגה, הילדים יוזמנו להשתתף במשחקי תפקידים מרתקים, בהם יוכלו להצטרף ליובל וחבריו במסעם אל הכוכב. בנוסף, ייהנו הילדים מאפקטים מיוחדים מרהיבים שיקסמו להם ויעבירו אותם אל עולם קסום של דמיון ויצירתיות.

הצגה לכל המשפחה

יובל המבולבל המסע אל הכוכב היא הצגה לכל המשפחה. ילדים בכל הגילאים ייהנו מהסיפור המרתק, מהשירים האהובים, מהריקודים המשמחים ומהאפקטים המיוחדים. ההצגה הזאת היא הזדמנות נהדרת לבלות זמן איכות עם הילדים, לצחוק יחד, להתרגש וליצור זכרונות בלתי נשכחים.
אל תפספסו את ההזדמנות לחוות את ההצגה הכי מיוחדת של השנה!

קרדיטים, תודות ואנשי צוות
כתיבה ובימוי:
 יובל שם טוב
עוזר במאי וכוריאוגרפיה: איתי מלכה
הפקה מוזיקלית: אסי טל
תלבושות: אלה קולסניק
עיצוב תפאורה: טליה אוטלנגי
גרפיקה: מאיה גוזלי
צלם: אילן בשור
שיווק וניהול פרויקט: נעם צלנר

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 2 – 7

זמן ההצגה: שעה וחצי, כולל הפסקה

טיקטאק (ticktak.co.il) אינו משרד כרטיסים. האתר מספק אך ורק קישורים לאתרים חיצוניים העוסקים בממכר כרטיסים להצגות, פסטיבלים והופעות באשר הם, אין לנו כלל אחריות בכל נושא בעניין.

שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בטלגרם