הבן של מושיקו הגדול

הבן של מושיקו הגדול - תיאטרון הקאמרי

תיאטרון הקאמרי בשיתוף עם גני תקווה – מרכז הבמה גאים להציג את ההצגה החדשה "הבן של מושיקו הגדול", קומדיה פרועה ומרגשת על שף צעיר ומצליח שחולם לפתוח מסעדה בפריז מאת המחזאי דרור קרן בבימויו של עירד רובינשטיין. ההצגה, בכיכובו של עוז זהבי שמחליף את עמוס תמם בתפקיד הראשי של ההצגה.

טעימה קטנה מההצגה של תיאטרון הקאמרי "הבן של מושיקו הגדול"

עלילת ההצגה מתמקדת בנועם אמיר, שף צעיר, כשרוני ומצליח, עומד לפתוח עם אשתו דניאל את הביסטרו החדש שלהם בפריז. רגע לפני הגשמת חלומו הגדול, הם מקבלים מכה קשה: נקלעים לחובות כבדים רגע לפני הפתיחה הגדולה. אך לפתע כשהכל נראה אבוד, אביו המנוח של נועם, שהשאיר אחריו את  "חומוסיית מושיקו הגדול" מופיע בפניו ומציע לו הצעה שיכולה להציל את הקריירה שלו, להחזיר לפעילות את החומוסייה.

לנועם אין יותר מדי ברירות ונאלץ לחזור לארץ, שם הוא פוגש לראשונה מזה שנים רבות את משפחתו, יחד הם מנסים להציל את "חומוסיית מושיקו הגדול" האגדית מקריסה. במהלך המסע המשותף שלהם, נועם נאלץ להתמודד בתרבות שונה ונמוכה יותר ממה שהתרגל השף המצליח. 

לסיכום, "הבן של מושיקו הגדול" היא הצגה למבוגרים ומומלצת לכל המשפחה, המציעה חוויה תיאטרלית איכותית, משלבת הומור נקי, מלאה ברגש ודרמה, ומעלה נושאים חשובים וחיוניים לחיים.

קרדיטים, תודות ואנשי צוות

מפיקים:
תיאטרון הקאמרי
גני תקווה – מרכז הבמה

שחקנים ויוצרים

מאת: גיל ארי כהן

בימוי: עירד רובינשטיין

דרמטורגיה: גור קורן

מוזיקה: רועי ירקוני

תפאורה: אדם קלר

תלבושות: מוני מדניק

תנועה: גל סבו

תאורה: מתן פרמינגר

ע' במאי: אליענה מגון

בהשתתפות: עוז זהבי, מורן ארביב גנס, טל וייס, אנסטסיה פיין, שמחה ברבירו, מתי סרי, ריטה שוקרון.

 

מחפשים חוויה בלתי נשכחת? רוצים לצחוק, לבכות, להתרגש ולהנות מהופעות מרהיבות? טיקטאק הוא המקום בשבילכם!

באתר שלנו תמצאו מגוון עצום של הצגות, סטנדאפ, הופעות מוזיקה, קונצרטים ואירועים לכל גיל ולכל טעם. בין אם אתם חובבי תיאטרון מושבעים, או מחפשים ערב בילוי קליל עם חברים, אצלנו תמצאו את מה שחיפשתם.

טיקטאק (ticktak.co.il) אינו משרד כרטיסים. האתר מספק אך ורק קישורים לאתרים חיצוניים העוסקים בממכר כרטיסים להצגות, פסטיבלים והופעות באשר הם, אין לנו כלל אחריות בכל נושא בעניין.

שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בטלגרם