בין קודש לחולון

בין קודש לחולון

הצגה זו מצליחה לבדוק את הגבולות בין הקודש לחומר ולתת לנו זווית מעניינת על איך משפחה חילונית מתערבבת עם משפחה דתית והאם יצליחו להתגבר על השוני ביניהם. בין קודש לחולון הצגה ישראלית קורעת מצחוק במחזה קצבי ומעניין של ההפקה הכי קלאסית בארץ, תיאטרון בית ליסין. ניתן למצוא כרטיסים להופעה במרכז ובצפון בלבד, בקישור למטה לרכישה.

טעימה קטנה מהמחזמר "בין קודש לחולון"

ההצגה מביאה את סיפורו של איש העסקים יהודה וייס שחי חיים כפולים זאת לאחר שיצא בשאלה והתחתן עם איילה, בת זוגו, אך מה שאיילה לא יודעת זה כשהוא יוצא לבלגיה בימים הקבועים בשבוע הוא בעצם נוסע לירושלים לבקר את משפחתו החרדית. הסיפור הולך ומסתבך שיעל, ביתו החילונית מתאהבת בבחור דתי והמשפחה הולכת ומתערבבת עם הרבה מחלוקות ביניהם והרבה שעשוע.

איך התמודד יהודה וייס כשלאט לאט יגלו על השקר שלו? ואיך חילונית ובחור דתי יצליחו לנהל רומן ביניהם? המחזה בין קודש לחולון נחשב להצגה עבור מבוגרים ומתאימה במיוחד לכל המשפחה! הפקה סוחפת ומרשימה בקומדיה משובחת והכי ישראלית שיש.

קרדיטים, תודות ואנשי צוות

מפיקים:
תיאטרון בית ליסין
תיאטרון חיפה
היכל התרבות פתח-תקוה
 
בין קודש לחולון – קומדיה חדשה מאת דניאל לפין
בימוי: אילן רונן
תפאורה: נטע הקר
תלבושות: אביה בש
מוזיקה: שאול בסר
תאורה: זיו וולושין,
ע. במאי: שני צברי
משתתפים: אבי קושניר, לימור גולדשטיין, הילה סורג'ון- פישר, מאי קשת/מיטל נוטיק, אור אבוטבול/תום חגי
זמן ההצגה: שעה וחצי

טיקטאק (ticktak.co.il) אינו משרד כרטיסים. האתר מספק אך ורק קישורים לאתרים חיצוניים העוסקים בממכר כרטיסים להצגות, פסטיבלים והופעות באשר הם, אין לנו כלל אחריות בכל נושא בעניין.

שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בטלגרם