איש הגשם הצגה

הצגה חדשה ומושקעת המבוססת על הסרט המקורי איש הגשם! בואו להכיר סיפור חיים של שני אחים מרגשים שעוד לא פגשו אחד את השני, נפגשים לראשונה! צ'ארלי האח הקטן בעל עסק קורס, וריימונד האח הבכור על הספקטרום האוטיסטי במוסד פסיכיאטרי, מה קורה כשהם פוגשים זה את זה? ומה הסיבה שהם נפגשים לראשונה? הצגה מרתקת ומלאת הומור בהפקת ענק של תיאטרון הקאמרי, תיאטרון חיפה והיכל התרבות ראשון לציון. כרטיסים וכל הפרטים על ההצגה בהמשך המאמר.

סיפור חיים על אחים שמעולם לא פגשו אחד את השני, מגלים שאביהם הלך לעולמו והותיר אחריו ירושה, אך למרבה ההפתעה את הירושה אביא דווקא למוסד הפסיכיאטרי שריימונד, האח הבכור נמצא שם והשאיר מכונית משומשת לצ'ארלי האח הקטן בלבד!
צ'ארלי לא ראה את זה בעין טובה והחליט לחקור לאן הירושה הועברה. מהר מאוד הוא מגלה שיש לו אח שבחיים לא שמע עליו…

כידוע צ'ארלי נמצא במצב כלכלי קשה עם עסק שקורס לו בין הידיים והוא מבין שצריך לעשות משהו כדי להשיג את כספי הירושה, לחטוף את אחיו מהמוסד. לראשונה שני האחים עוברים מסע משותף ביחד ולומדים להכיר אחד את השני.

מחזה שמשלב בצורה מופלאה את הקומדיה והצחוקים יחד עם רגשות עמוקות באידיאולוגיה בין האחים. זהו סיפור שמספר את המערכות יחסים בין אדם רגיל לאדם על הרצף.

ההצגה איש הגשם למבוגרים בלבד, המתאימה לחוויה משותפת עם חברים או החברים, ובמיוחד, עבור כל המשפחה.

קרדיטים, תודות ואנשי צוות

מפיקים: תיאטרון הקאמרי, היכל התרבות ראשון לציון ותיאטרון חיפה
מאת דן גורדון ע"פ תסריט של בארי מורו
תרגום: שלומי מושקוביץ
משתתפים: דביר בנדק, דן שפירא, ירדן ניקפהמה, הלנה ירלובה, אבי טרמין, נעם ברט
במאית: דפנה זילברג
מפיקה: עדי פולק
תפאורה: שני טור
תלבושות: ארנה ברנט שמעוני
מוזיקה: נדע בהמשך
תאורה: מתן פרמינגר
 

טיקטאק (ticktak.co.il) אינו משרד כרטיסים. האתר מספק אך ורק קישורים לאתרים חיצוניים העוסקים בממכר כרטיסים להצגות, פסטיבלים והופעות באשר הם, אין לנו כלל אחריות בכל נושא בעניין.

שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בטלגרם